lördag 21 augusti 2010

A bad time for falling in love

Ja, det finns ingen anledning att dölja det längre, speciellt som headern numera talar sitt tydliga språk (japp, jag har färgat och klippt håret - vad tycks? ;): jag är numera ensam arg singel. Elin har gått vidare, men för att lugna er alla ska jag tala om att hon inte gav upp utan en rejäl fight. Till och med nu har hon erkänt att hon har svårt att ta ordet "pojkvän" i sin mun, men tyvärr funkar ju kärleken (urk!) så att man ibland inte kan slåss mot den.

Men det betyder inte att jag inte tänker fortsätta! Man är väl ingen tönt, liksom?

Dock är det lite tråkigt att kämpa ensam och därför söker jag nu en medskribent till bloggen. Jag har bara två krav: du måste vara singel, och du får inte vara sökande. Det här är inte en blogg om hur du ska hitta en partner, det här är en blogg om att vara en nöjd singel. Däremot gör det mig inget om personen är en onöjd singeln och bloggar om hur man ska bli nöjd.

Anyway, lämna en kommentar om ni är intresserade, så tills dess får jag väl köra på själv. Lite förvirrad, men snart hoppas jag att jag har en annan sparringpartner till den episka lightsaberfighten i headern.

Tills dess, mina kära läsare, passa på att njut av singellivet - för man vet aldrig när det kan vara över!

4 kommentarer:

SQUEEEEtheSwede sa...

Jag är intresserad ^^

Ell sa...

Rightyoh! Skriv ett blogginlägg som audition om något som har med singellivet att göra. ;P

SQUEEEEtheSwede sa...

Fast jag kom på att jag nog inte passar! Jag är inte så arg x)

Ell sa...

Aha, okej! The search continues...