söndag 5 september 2010

"Hej Chriss!"

Hej alla singlar (och alla andra) där ute! Det är alltså jag som är Chriss, Ell's nya vapendragare i den här fantastiska bloggen! Vem är då jag? Tja, jag är en arg (alla som åkt bil med mig kan intyga) och nöjd singel! Det är jag som gör "man" i ordet "manlig" och som helst önskar att alla actionfilmer skulle ta och skippa det fjantiga tjafset som kallas för "romantik".

Det finns mycket jag skulle kunna säga om mig själv, men här får ni istället mina topp tre anledningar (just nu) till varför det är så skönt att vara singel:

1. Jag behöver inte smsa eller ringa någon när jag är på väg hem från någonstans på kvällen för att se om vi ska träffas, utan jag kan åka direkt hem och kolla på Ugly Betty eller vilken annan tv-serie som jag råkar vara besatt av just då.

2. Jag behöver inte dela min säng med någon

3. I stort sett så kan jag spendera min lediga tid exakt hur jag vill!

Låter det inte sweet?

Tills nästa gång, singlar och alla andra!

Inga kommentarer: