lördag 13 mars 2010

Anthem


Det behövdes en singellåt, och den här tycker vi är väldigt passande.

Dolph tycker det är okej att vara singel
Till och med Dolph håller med! Nu går det visst inte att läsa vad det står, men han säger att han gillar låten: "Jag tyckte det var kul när han rappade på svenska om sin brud ute i förorten, han var singel och vad det nu var, jag tyckte det var bra."

Synd att Dolph är gift, han skulle vara en utmärkt arg singel annars. Har svårt att se hur någon skulle våga föreslå att man ska skaffa pojkvän om en arg Dolph kom och ifrågasatte organismerna när de gjorde det...

2 kommentarer:

Elin sa...

Det här är min favorit-singellåt! http://www.youtube.com/watch?v=2is1Tk3JgLs

Awesome idé, jag går med direkt!

Ell sa...

HAHah, jag läste texten nu, FETT skön. XP