fredag 12 mars 2010

Välkommen till Arga singelbloggen

Är du singel?

Känner du att alla runt omkring dig blir till organismer?

Får du oftare och oftare höra att du borde skaffa pojk/flickvän?

Gör detta dig arg?

Då har du hamnat rätt - arga singelbloggen drivs av ARSK (arga rabiata singelklubben) och vi känner precis som du! Ett ord till från paren i vår omgivning om hur mycket bättre det är att vara två, eller vad för gulligt de hittade på i helgen, eller varför just de kommer hålla i all evighet och vi kommer antagligen kräkas rakt på dem.

Den här bloggen handlar om varför livet är bäst när man är singel, och varför vi är arga på alla par som vägrar acceptera singelheten som en livsstil.

Välkommen till arga singelbloggen!

6 kommentarer:

Linda sa...

åh vilken bra blogg!!

Ell sa...

Tack! :D

Svedski sa...

Hahaha! Jag tar mig rätten att kalla mig halvsingel när jag umgås utan Jörgen!

Ell sa...

Vet inte om det funkar så, Linda. ;)

Svedski sa...

Haha, joooodå, jag lovar! Eller äh, jag ville mest få en klapp på huvudet för att jag har hyfs nog att behandla Jörgen som en kompis när det är folk omkring, och inte sitter och snuttipluttar med honom och håller på med en miljard internskämt (minns när jag var hemma hos en kompis och hennes kille förra sommaren... snacka om att känna sig som tredje hjulet!)

Ell sa...

Ja, men det är jättebra ju! Det är såna par vi uppskattar - då kan du vara ett stolt par istället!
(Hahhaha, det är fan inte kul när det är så!)