tisdag 6 december 2011

Love is for looosers

Har på senaste tiden fått en del kritik för att jag inte uppdaterar här särskilt ofta. Förlåt! Det är absolut inte för att jag gått och parat mig eller något, utan bara för att jag varit upptagen med att leva ut mitt fantastiska singelliv. Ni singlar vet säkert hur det är.

För tillfället sitter jag och spelar Lego Star Wars. TV-spel är en sådan där grej som är nice båda när man är singel, och i par (fast vissa spel lämpar sig kanske bättre för singellivet än andra, typ alla spel där man inte kan spela två samtidigt), men det finns en grej jag gillar med att vara singel och spela: jag måste klara allt själv. Nog för att man kan göra det även när man har en sådan där pojkvän, men jag har haft en tendens att bara vara ihop med killar som är bättre än mig på att spela TV-spel och då är det alltid oerhört bekvämt att be dem om hjälp när man kör fast. Men när jag singel (vilket jag ju oftast är, haha!) måste jag klara dem själv.

Singellivet är helt klart karaktärsbyggande, om man bortser från allt som är awesome med det.

Ska återgå till mitt TV-spelande och försöka komma på något mer awesome att skriva. Kanske SMSa Chriss och kräva att hon gör det. Tills dess lämnar jag med en episkt bra låt från ett av mina favoritband, Twisted Sister:


Love is for suckers, indeed!

Inga kommentarer: