måndag 6 december 2010

Här behövs ingen Robin Hood...

De flesta vet säkert redan, men jag har flyttat till London och lever numera ett coolt singelliv här istället!

Idag var jag och Emmy i Hyde Park och gick runt i deras Winter Wonderland och när vi gick där kom jag på en sak jag alltid tyckt varit lite fjantig med par; att killen alltid ska vinna gosedjur till sin tjej. Visst, vad är mer romantiskt än en kille som anstränger sig för att vinna det finaste gosedjuret åt sin flickvän, men seriöst, om ni vill ha ett gosedjur tjejer, gör det själva!

Till exempel, här har ni mig, manlig som få, när jag försökte skjuta ballonger med pil och båge:


"Men", kanske ni säger, "killar är mycket bättre på det där och det är liksom själva grejen att killen ska göra det".
"Pfft", svarar jag då och presenterar den här bilden, där Emmy lyckats vinna en stor nalle, alldeles själv, utan hjälp av någon kille, när hon kastade en ring runt en flaska.

Så, tjejer, om ni vill ha gulliga gosedjur, kämpa för dem!

Tack och hej, leverpastej!

Inga kommentarer: